יצירת קשר

כאן ניתן ליצור קשר מול שירות הלקוחות של טופסטריקס, אנחנו משתדלים את המיטב לענות לכם בהקדם האפשרי ולספק לכם את התשובות הכי יעילות ונוחות ביותר.

אנחנו הכי נשמח לעזור!

יש לכם שאלות? תקלה כלשהי? כל פנייה בהקשר החנות ניתן להשאיר כאן.

שאלות ותשובות

מעוניינים במענה מזורז יותר?
גללו למטה לראות את השאלות הנפוצות ביותר.

שלחו אמייל

שלחו הודעה

ווצאפ: 055-711-5199

אנחנו זמינים גם בדיסקורד שלנו בצ'אט פתוח (טיקט), קהילה עם למעלה מ-30,000 ישראלים.

ערוץ היוטיוב של טופסטריקס, בו ניתן להתעדכן על סרטונים חדשים, עדכונים חדשים בשרת וכו'

תשובות לשאלות נפוצות

יש לכם שאלה ממש פשוטה? אנחנו כאן לענות לכם.

אם אני מתכוון לרכוש, האם יהיה לי למי לפנות במידת הצורך?


בוודאי, במידת הצורך ניתן לפנות למספר הווצאפ שמופיע בתחתית האתר, באמייל topstrix@gmail.com או דרך שרת הדיסקורד שלנו, שמופיע גם כן למעלה.

האם בטוח לרכוש אצלכם?


התשובה היא, כן - חד משמעית.
מערכות הסליקה שלנו פועלות על ידי טבקס (Tebex) ושופיפיי (Shopify).
התשלום דרכם מאפשר אבטחת מידע על כרטיס האשראי בצורה מלאה כמו בכל חנות פיזית או אינטרנטית גדולה, לכן אנחנו בוחרים להשתמש בחברות הסליקה המובילות גם כן.

השרת לא עובד לי, מה עושים?


אל דאגה, ראשית - שימו לב שהמיינקראפט שלך הוא בגרסת Java והוא המשחק המקורי שניתן לרכוש מהאתר המקורי של מיינקראפט בלבד.
בנוסף לכך, שימו לב שאתם בגרסה עדכנית שהשרת דורש.
לעוד בירורים פנו אלינו בשרת הדיסקורד שלנו.

תוך כמה זמן אני מקבל מרגע הרכישה?


מרגע הרכישה של מנוי מועדון אייס לדוגמא, תקבלו את הרכישה לרוב מיידית, במידה ולא - יקח מקסימום של 15 דקות זמן עד ההגעה אם יתכנו עומסים.
מוצר פיזי שנרכש בדרך כלל מגיע בין 7-14 ימי עסקים, אנחנו משתדלים לעשות את המיטב כדי שיגיע אליכם כמה שיותר מהר.
מוצר שונה ממועדון האייס כמו חבילות אייס, מטבעות טופבאקס וכו' - הוא בדומה לכמות הזמן של מנוי מועדון האייס.